Forum Antoine de Saint - Exupéry Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Antoine de Saint - Exupéry Strona Główna » Gry
Autor Wiadomość
Me$
Jedi
Jedi



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: P-tków

PostWysłany: Sob 9:47, 25 Lut 2006

Pierwszy oficjalny dodatek do hitowego FPS-a „Call Of Duty”. Warto zaznaczyć, iż za produkcję gry nie odpowiada już zespół Infinity Ward. Jego rolę przejęło Grey Matter Studios, w skład którego wchodzą ludzie odpowiedzialni między innymi za „Return to Castle Wolfenstein” czy „Kingpin”.

Dodatek nie wprowadza żadnych zmian do realiów zaprezentowanych w grze. W dalszym ciągu mamy do czynienia z drugą wojną światową. Na kampanię singleplayer składają się trzy duże rozdziały (w sumie 13 poziomów). Gracz wciela się w nich kolejno w żołnierza amerykańskiego, radzieckiego i brytyjskiego. Każdy rozdział opowiada o jednej z wielkich bitew, które miały miejsce w trakcie wojny. Gracz zaczyna zabawę od niemieckiej kontrofensywy w Ardenach, później bierze udział w ogromnej bitwie o Kursk a kończy na lądowaniu w Sycylii. Dodatek do „Call Of Duty” zachowuje podstawową zaletę pierwszej części, czyli ogromny dynamizm zabawy. Cele, które stoją przed graczem są bardzo zróżnicowane. Przykładowo, podczas jednej z bitew musi powstrzymać ogromną niemiecką ofensywę. Ma ograniczone zapasy amunicji, niewielkie pole widzenia, a przeciwnicy atakują jednocześnie z kilku stron. W dodatku pojawiają się również cele wymagające szybkiego działania. W przeciwnym przypadku całe zadanie zostanie zawalone. Zachowano również obecność wielu scenek, na które nie ma się żadnego wpływu. Gracz jest na przykład świadkiem wielu widowiskowych bombardowań.

W kwestii mechaniki rozgrywki warto odnotować kilka niewielkich zmian. Ulepszono efekty cząsteczkowe, zadbano również o obecność bardziej dokładnych tekstur i obiektów. Autorzy dopracowali też efekty pogodowe (w szczególności śnieg, który odgrywa istotną rolę w etapach rozgrywanych w Kursku). Silnik gry pozostał jednak niezmieniony. „CoD: United Offensive” w dalszym ciągu działa na sprawdzonym, zmodyfikowanym enginie „Quake III Arena”.

W add-onie pojawia się kilka nowych typów broni, między innymi miotacz ognia. Gracz może również rozstawiać lekkie działka maszynowe, które bezproblemowo poradzą sobie nawet z większym natarciem wrogich sił. Druga istotna innowacja to nabywanie umiejętności przez żołnierzy.

Spore zmiany przeszedł tryb multiplayer. Dodano między innymi możliwość poruszania się czołgami po polach bitew oraz korzystania z armat czy bazook. W grze pojawiają się dwa nowe tryby kooperacyjne: Tank Battle (bitwy czołgów) i Domination (walka o określone punkty na planszy) oraz jeden tradycyjny: Capture The Flag (zdobycie flagi).

Kod:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin